Överenergisk?!

Dagen började med en liten sovmorgon. Underbart! Sen en promenad till ICA Maxi för lite shopping. Alltid lika trevligt att gå längs älven. Sen tänkte jag ta en liten joggingtur innan det var dags för matlagning. Tänkte bara springa 5km p.g.a. regn, men ack vad jag bedrog mig. Det var den mest underbara joggingtur på mycket länge. Det slutade med att jag sprang en halvmara. Sen hem för lite middag och sen ut igen ner till hinderbanan på I20. Den gick dock fort då allt var dyngsurt och direkt livsfarligt. Fick hoppa över hälften av alla hindren. Inte roligt alls! Det blir nya tag imorgon.......


Kommentarer
Postat av: Syrran

Jäklar va hurtig du blivit!! Halvmara bara så där.... Kram

2010-08-13 @ 09:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0