Rätta pjuxen!

Nu vet jag vad jag ska önska mig i födelsedagspresent! Jo, det är lite konstigt att ha tänkt ut nåt två månader innan, men jag är 100% säker. Ett litet bidrag till ett par Mizuno Cabrakan joggingskor. De är ultralätta hybridskor så de är ämnade för grusvägar, stigar och off-road, precis det underlag jag håller till på. Har varit på Löplabbet här i Umeå och frågat om dem. De ska faktiskt få in den nya modellen nu i veckan. Gissa om det kliar i fingrarna (eller mer i fötterna). De skor jag har nu är duktigt slitna och jag har tittat på nya ett tag, men inte hittat nåt intressant förrän nu. Får se hur nästa lön ser ut så kanske jag slår till. Egentligen helt klart värt investeringen med tanke på hur mycket jag joggar nuförtiden. Det är som en underbar drog. Bra musik i mp3-spelaren och jag kan vara ute riktigt länge i skog och mark.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0