Så skönt.....

Att vara tillbaka på jobbet! Visst har jag haft det bra i veckan, men man blir rätt uttråkad av att inte göra mer än träna och vänta. Dock så jobbade jag en halv dag igår och en hel dag nu på lördagen. Fy så skönt! Saknar mina kollegor och kunder enormt. Blev lite bråk med två kunder på fredagen och det kunde ha slutat illa, men det slutade bra efter många om och men. Efter det så suckade jag nöjt och konstaterade att jag vill nog inte byta arbetsplats inom bolaget. Lite action skadar aldrig....... Så länge ingen blir skadad!
Maten på Costas är f.ö. riktigt sjukt bra! Både jag och Ms L var riktigt nöjda.

Skön låt. Inte min stil, men den gungar bra:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0