Veckans höjdpunkt!

Fredagen på jobbet var hektisk. Nu är semestertiderna slut och människan är tillbaka i verkligheten. Dock så är det den stora kräfthelgen och alla ska ha dryck till detta. Mycket folk på jobbet med andra ord. När jag slutade upptäckte jag ett sms från ms L som undrade om jag inte ville med på en joggingtur. Vet inte om mina lungor skulle palla det. Hur som haver så var sms:et några timmar gammalt så det var ändå försent. Dock så tänkte jag ta en egen liten runda runt nydalasjön. Ms L hade också joggat runt sjön och halvvägs passat på att ta ett litet dopp. Hon rekommenderade verkligen det. Sagt och gjort. Halvvägs runt så sprang jag ut på en brygga och hoppade i vattnet. Så jäkla skönt att simma några hundra meter i det svala vattnet för att sen jogga hem de resterande kilometrarna. Ska nog göra det idag igen. Måste passa på innan det blir för kallt i vattnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0