Mitt liv som krympling......

Jag ska inte klaga när andra har det så mycket värre. Därför jobbar jag så normalt det bara går och försöker inte förstöra mina höfter under allt haltande. Smärtstillande kräm, hårt tejpad tå och mina kängor gör underverk. Jag har fått enormt bra respons från mina jobbkompisar och chefer då jag är på jobbet och sliter så gott det går utan att klaga. Ibland känns det dock som att jag bara vill gråta, men då är det bara att bita ihop och komma igen. Men klart är att mitt annars så enormt lugna temperament inte är som det bör, dock så är det samma situation där och bara att bita ihop. Igår skällde jag ut någon bara för att idag ta en minut och prata med honom om hur han bör prioritera och balansera sina inkomster och utgifter. Huruvida det gick hem vet jag inte, men vi skrattade gott ett litet tag.
Nä, nu blir det jobba imorgon och sen en dags vila innan det kör igång igen. Min läkare skulle nog gipsat in hela min fot om han visste vad jag gör.
Ska f.ö. ut med några från plutonen imorgon. Får se hur det går. Ska bli riktigt roligt.

Led Zeppelin är grymma, men de stenhårda med deras livematerial så nu får lyssna på detta. Sök gärna på samma sång på Youtube och ni får en stenhård liveversion som sparkar seriös stjärt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0