Sliten!

Jo, jag har varit med om värre som bartender, men nu är jag gammal och........... Nja, jag känner mig ung och pigg, men att komma hem från jobbet 23:00 för att sen kliva upp 05:00 är ingen hit längre. Känner mig, precis som de flesta på jobbet, lite småkrasslig då värmefläktarna inte fungerar som de ska i kassorna. Som tur är så jobbar vi bara varannan timme där och resten av tiden på golvet med att hjälpa kunder. Hur som helst så gör jag en kanonkiller till romtoddy. Nä, inte varje kväll! Men just ikväll gjorde jag en när jag kom hem och den värmde gott. Man behöver bara en droppe rom för att det ska bli gott.
Skönt imorse med en långpromenad till Mariedal och sen ned till stan. Bra kläder och musik gör en vacker vinterdag. Längtar dock till skogen och få jaga fågel den här tiden av året.
En stor känga till Intersport dock! Se till att ni kommunicerar med varandra i butiken! Jag är inte helt nöjd, men jag är också inte den som ringer kundsupport och skriker.

F.ö. så är Rob Zombie klar för Sweden Rock! Han må vara "lite annorlunda", men hans musik och filmer är bra. Det är inte billigt att åka dit men om jag så måste sova i en bajamaja så kommer jag att stå längst fram vid de flesta spelningar. Inte helt fel heller att Buckcherry kommer att spela där.

Rob Zombie:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0