Sömnlös.....

Somnade gott, men vaknade igen och nu är jag rastlös. Svaret på det är att köpa en biljett till Sweden Rock! Judas Priest gör sin sista turné och sen har vi namn som Ozzy, Mustasch m.fl. Jag kommer inte att klippa håret innan dess. Är så sjukt taggad för den festivalen så jag tror att jag dör!
Vidare så vill jag ge en stor känga till en viss politiker som sa att "invandrare är några som Pinochet hade missat"! Han sa sen att det var ju inte han på klippet.....
Nämnde jag föresten att jag träffade hela familjen Osbourne när vi öppnade den nya baren på The Dorchester. Små människor med stora hjärtan. 

F.ö. så är den här låten skriven av Lemmy från Motörhead.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0