18+ only!

En gammal goding. Olympiska simmare kan sin sak. Jag vet att någon gång för länge sedan hade jag denna låt i ett inlägg. Dock så måste ni få njuta av liveversionen (skitkass synk dock). Rammstein vet verkligen hur man eggar publiken. Jag har aldrig sett de på läktarna digga så hårt till någon annan. Har jag tur så kommer jag att, i sommar, få jobba som vakt på en festival där bl.a. detta gäng kommer att spela. Ni som har känsliga öron och vokabulär bör icke klicka på den där saken med en muterad pil. Önskar att jag kunde spela en viss annan låt med Rammstein, men då blir jag nog blockad av de som är ansvariga för denna domän........... (Spela den gärna på helskärm!)

Vilken jävla skiddag det var! Grattis till Hellner och syrrans gamla klasskompis Johan! Awesome! Att vi sen har Mr. Hård som kommentator är bara en bonus. Ge honom Jerringpriset för fasiken! Elofssons tårar är inte heller helt fel. JAAAAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0