Ball fakta!

Min far gjorde lite research angående mina föräldrars gamla lya i London. Det visade sig att denna låt handlar om deras hus. Det var först en legendarisk jazzklubb. Sen blev det en inte alltför legendarisk gayklubb, för att därefter förvandlas till svindyra och inte alltför svenskinspirerade lägenheter. Hur som haver är det ballt att ha något att skryta över när man hör detta fantastiska stycke. Inte många tror det, men det är sant.
F.ö. så anser jag att frågesporten postkodmiljonären är fejk. De som deltar måste ha en IQ på c:a 69! Jag skriker ut svaren här hemma innan alternativen ens kommit upp. Jag ska anmäla mig till alla dessa idiotiska program hädanefter och vinna en vacker och exotisk ö till mina föräldrar (de hatar snö och kyla).

Dire Straits med Sultans of swing:


Kommentarer
Postat av: Stoffe

nice att höra en mästare i arbete så här på morgonen

2010-02-14 @ 10:06:26
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0