Champions!

Som ni kanske vet så är Raiders mitt NFL lag. Dock så hade jag mina förhoppningar på New Orleans Saints i årets Super bowl. Det började illa och det var inte bättre av att jag satt hela tiden med Tim på Skype under hela matchen. Han höll på Indianapolis Colts. Dessa f.d. NHL lirare vet hur man psykar folk. Colts började riktigt bra både offensivt och defensivt. När väl Saints quarterback Brees vaknade så vände matchen. Och när Porter gjorde en sjukt snygg interference i början av fjärde quartern som han avslutade med en touch down så var matchen avgjord. 31-17 till Saints. Kalaset på Bourbon street kommer inte att avslutas förrän efter mardi gras (som är om nio dagar tror jag).
Jag och Tim har f.ö. planerat att göra något under stanley cup. Kanske han kommer hit eller så åker jag och hälsar på honom. Hur som helst så kommer det att bli mången hårda ord och käftande under stanley cup.

Världens bästa rockballad? Som min far sa om Ozzy: -"Mannen kan inte prata eller röra sig. Totalt söndersupen. Men ge honom en mikrofon och han är fantastisk".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0