Innan jag sover......

Jag har ett mycket stort musikintresse. Om ni inte har upptäckt det vid detta laget så har ni inte ha alla legobitar på plats. Vissa låtar har en mycket speciell plats i mitt hjärta. Andra har inte, dock så fastnar de likt förbannat i min hjärna. Bara idag i uppräkningsrummet på jobbet började jag högt och glatt sjunga på titelsången till "My little ponnies". Hur i h-vete kom jag ihåg den texten?! Alla mina jobbarkompisar funderar nu på att ge mig en vacker tvångströja som en tidig namnsdagspresent.
Hur som helst så har Mama Cass gjort en låt som är oerhört vacker. Fanns det en chans att gifta sig med en röst så är hon min kvinna. På utsidan är hon inget vidare, men vadårå? Det är väl insidan som räknas.... eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0