YES!

Natten mot måndag är det Super Bowl XLIV! Tyvärr så var jag schemalagd att jobba på måndagen. Vilken taskig timing. Dock så har en jobbarkompis sagt att han ställer upp och jobbar istället för mig. KANON! Amerikansk finöl är inhandlad (Brooklyn lager). Chips, burgare och pizza kommer jag att skaffa under söndagen.
Indianapolis Colts möter New Orleans Saints. Vilken match! Och som en rejäl bonus ska The Who stå för halvtidsunderhållningen. Jag är så taggad jag kan bli.

Annars har det varit en lugn lördag på jobbet. Vi tre som jobbade morgonshiftet fick mycket geröm av chefen för att butiken såg fantastisk ut när vi öppnade. Sånt är alltid roligt att höra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0