Goooooooooood Morning!

Vaknar upp och kollar vad jag har på min mp3. Pantera förgyller min morgon. Jag är halvbuddhist sen ett tag så jag bryr mig inte mycket om religiösa låtar. Budddhism är mer en filosofi om ni inte vet. Jo, jag är fortfarande med i svenska kyrkan.................. Buddhism tillåter religioner om ni nu tycker att det är dubbelmoral. Det handlar mer om att hitta en inre lycka och självförtroende. Dock så har vi detta stycke av just Pantera. "Cemetery gates". En liten spark i stjärten på svenska kyrkan.

Första versen:

Reverend, reverend,
Is this some conspiracy?
Crucified for no sins
No revenge... beneath me.
Lost within my plans for life,
It all seems so unreal.
Im a man cut in half in this world,
Left in my misery.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0