Långt hår?

Eller kanske lite längre än nuvarande millimetrar? Skägget är ett minne blott. Dock inte håret som täcker min hjässa. Vad ska jag göra? Jag sitter här i stugan med hårtrimmern som en pistol mot mitt huvud men vågar inte trycka av. Dålig liknelse, men jag älskar att raka skallen. Tyvärr tycker inte allmänheten detsamma. Nä, det blir nog till att spara ut lite till. Problemet ligger i att jag blir sjukligt fåfäng när jag väl har sparat ut skiten. Jag kan inte ens ha en mössa p.g.a. risken att sabba frisyren. Dyrt med hårgelé och frisörer, men..................... Olika foton av mitt liv som hår. Ego? Absolut!

    


Som avslutning en liten låt jag älskar att hata. Videon är underbar.



Kommentarer
Postat av: Lottie

Du vet vad jag tycker i den frågan. Av me't bara!

2010-01-23 @ 13:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0