Mmmmm........

Nä, det blev inge ris. Istället blev det potatis och kotletter med en ljuv lök- och gräddsås kryddad med lite viltfond.  Givetvis med diverse grönsaker och ett glas iskallt vatten. Klart värt efter dagens slit med hyllor och långmarscher. Jag är så evigt tacksam för mina väl använda kronans marschkängor. Fötterna mår som liljekonvaljer. Nu funderar jag på att köpa in ett par Lundhags. Dyra kängor, men jag vet att de kommer till användnig. De har bättre stöd för vaderna.
Återigen var jag tvungen att se "The boat that rocked". Sjukt bra, och det kan inte nämnas för ofta.

Nu blir det många inlägg från YouTube. Tro mig, jag sitter inte varje ledig sekund och går igenom hela skiten. Jag hör saker och sen hittar jag dom. Väldigt enkelt. Vem som helst kan göra det. OK! Rolling Stones med "Wild Horses". Jäkligt bra session, dock lite osynkad video ibland känns det som, men det är live. Hur som haver. Njut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0