Oakland Raiders!

När det kommer till amerikansk fotboll så har jag alltid varit en stor supporter av Oakland Raiders. Jag vet inte varför det blev så. De har inte varit det bästa laget och jag tror inte de kommer att vinna Superbowl de närmsta åren om inget radikalt sker. Dock så är det mitt lag i vått och torrt. Att sen delar av Metallica gillar dom ser jag bara som en bonus. Jag funderar lite på att gå teenage igen och hänga upp mina metallicaflaggor på väggarna. Den med omslagsbilden till Ride the lightning är faktiskt brutalt snygg. Nä, jag har mognat......... Dock så lever musiken och mitt hjärta för Raiders!
Dagens tema blir till att våldsgästa Peter och stämma gitarren. Det är fasen på tiden att jag tar tag i saken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0