Partey!

Vaknade igår morse vid sextiden, taggad för en givande dag på jobbet. Mycket folk och muntra miner var dagens tema. Bra! Efter jobbet inmundigades det pizza med en jobbarkompis för att sedan bege sig hemåt för dusch och lite reflektion av dagen. Jag tänkte att nu går jag över till "Stoffmeister" och tar en Kapten innan jag åter igen beger mig hemåt för lite sömn. Ack, vad jag bedrog mig. Kvällen begav sig inte sämre än att vi först var på Lottas och drack det enormt underskattade elexiret Sleepy Bulldog pale ale (Gotlands bryggeri) för att sedan hamna på All Starz. Trevligt ställe även på kvällen. Jag t.o.m. Dansade en liten sväng. Tack Laila för det. Under kvällen blev det allt hetsigare i snacket angående en tag-team match i TP. Därför blir det så att till veckan ska jag gå på stan och införskaffa en genusupplaga. Jag har inte alls tänkt mig att förlora. Jazzman (Jag) och "Stoffmeister" vs. Laila of Norway och Mohikanen. ESPN bör vara på plats för en direktsändning.
Hur som helst så avslutades natten med ett långt samtal med Tim i London på Skype. Som vanligt handlade det mest om hockey. Nu är han sugen på att besöka Sverige för att lira lite med mig på utomhusrink. Jag ska bara se till att renskriva mitt testamente först. Jag anser att det är nog smartast om man ska spela hockey med en f.d. buse i NHL.

Legendariskt ögonblick under gårdagen. För er som har sett serien "How I met your mother" så är, givetvis, Barney Stinson ett självklart hushållsämne. Igår kväll kommer det två tjejer fram till mig. Ena tjejen säger till mig: -"Hej, har du träffat min kompis Marina"? Jag blev helt paff och klart paralyserad under några minuter. Sen börjar jag skratta så jag gråter. Awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0