Shopping!

Då har jag kollat in en snygg kavaj på dressman. Nu sitter jag och funderar om det kan vara värt att lägga ut pengarna på den och speciellt på dressman. Jag har bojkottat dressman av en enkel, dock mycket viktig, anledning. Deras tv-reklam är totalt värdelös. Varje gång deras reklam dyker upp så får jag sura uppstötningar utan dess like. Hur som helst så är kavajen jäkligt svulstig. Kanske det blir utgång till helgen med "Stoffmeister" och Automatkarbin-Albin. Då måste man ha en kavaj. Vidare var jag på Clas Ohlson och storhandlade köksprodukter. Jag köpte även en minneskortläsare till datorn så att jag nu kan ladda över bilder från kameran och mobilen utan större problem. Fantastiskt! Jonas är ordentligt nöjd. Även Téboden fick sig ett besök då jag skulle köpa téburkar så att aromen inte försvinner på min lilla samling. Det blev en burk och ett nytt spännade té. Formosa Lapsang, som är ännu kraftigare än Lapsang Suchong. Téfrossa ikväll på Rullstensgatan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0