Söndag..........

Jag är så underbart nöjd med söndagar. Kalla mig nörd eller vad du vill, men under hela eftermiddagen så sänds Vem vet mest på SVT2. Jag är übernöjd! Jag funderar på att söka till det programmet då alla deltagarna är klart under min nivå. Jonas skall vara svulstig och vinna i detta program. Men senare idag väntar ett militärmöte.

Annars var gårdagen riktigt bra, trots att det blev Corona. Köttmarknad, säger de flesta? Nä, inte om man är Jonas. Jag gick hem hos det lesbianska folket denna kväll. Och det är jag nöjd med. Varför, och hur, kunde man vara så trångsynt och antisvulstig för bara 10-15 år sen? Jag pratade med människor från Boteå jag aldrig ens haft tanken på att prata med när jag bodde där under............. stenåldern?! Vem var bodyguard till vem? Men sköna människor beror på att man själv ska vara en skön människa. Ett stort tack skall dock riktas till "Stoffmeister" och Das Model för en riktigt trevlig middag med Kapten och snygg musik. Älgfärstacos är inte helt fel. Veganer har fel!
Jag är en trogen människa och nu har en jobbkompis bestämt sig för att jag och hennes kompis är det perfekta paret. Jag klagar absolut inte då jag fick träffa henne i fredags. Denna dam är vacker och, det som är mer viktigt, otroligt trevlig och intelligent. Jag är inte helt bakom flötet, men BADDABING! Uppdatering kommer att ske........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0