TV!

Idag blev jag sjukt less. Min f.d. roomie har fortfarande inte lämnat tillbaka elkabeln till min televisionsapparatur. Jag sökte mig genast ner till Umeås centrala delar och köpte en kabel. Det blev även en diskpropp. Bra gjort, mannen! Väl hemma igen kollade jag så att tv:n fungerade. Det gjorde den mycket utmärkt. Som jag har väntat! Sen slog jag av den då jag redan innan shoppingrundan lovat mig själv att det blir ingen tv innan jag har diskat och lagat en näringsrik middag. Även diskproppen var ett superbra köp. Så följde en mysig hemmakväll med mjölk, hemmagjorda hamburgare med mozzarella och svärandes när Sverige torskade i handboll mot Polen. Vi hade dom ju ett tag!!! Iof vann vi med 1-0 i fotboll..................mot Oman. Jo, det är väl något att ha i CV:et för landslaget. Nä, nu laddar vi för ishockeyn i OS. Jäkligt taggad! Jag ska köpa flera kartor med red bull så jag orkar med alla långa nätter med laddad OS hockey.
Nu blir det några avsnitt av "How I met your mother" innan en god natts sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0