Wicked, dude!

En av mina bästa vänner från London ringde mig igår. Han och hans flickvän ska ha semester i februari och vill testa något nytt. Det fagra Ådalen blev valet. Min första, helt spontana, kommentar var; "-Dude! Are you f*****g for real?!?!?!" Jo, han var seriös. De vill åka någonstans för att bara slappna av och ladda batterierna. Jag lovade att vi kan bo i farmor och farfars hus och att det finns absolut inget att göra där mer än att bara vara och känna lugnet. Dock så ville de med på toppjakt på fågel. Kul att dra med mig turister ut i skogarna. Botebladet, stoppa pressarna! Det kan dyka upp finbesök i Boteå snart! Nu handlar det om att Londons bästa barteam kanske kommer att återförenas! Och just precis hemma i Boteå. Ronnie Scott´s hjärta och själ i en härlig symbios! Nu är det mycket som pågår utomlands. Kanske det blir en resa med Tim till Kairo i slutet av februari för att möta finansiärer till hans nya ställe. Allt gratis förståss. Jösses det lät som att jag är en snåljåp! Det är jag inte. Bara igår så gick jag över till kiosken här på Nydala och gav ägaren lite älgkött. Muslimer äter i princip bara lamm- och nötkött, så jag tyckte han och hans familj kunde få något lite roligare. Mycket uppskattat, jag fick en årsransion av chips tror jag. Nu blir det fredagsmys hos mig varje dag. Dags att utöka joggingrundorna och öka armhävningsintervallerna.
Nä, nu blir det piano tills imorrn bitti då jag ska se till att få tag på möblerna mina kära päron har hittat. Jag ser fram emot helgen. Jag och några av tjejerna på jobbet ska ha älgmiddag. Mycket trevligt. Det blir en fin bit entrecote med något mystiskt och ett glas fantastiskt vin................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0