Lördag.....

Känns rätt så bra att vara butikschef ändå. De andra på bodegan har varit nöjda med mig, så det ser jag som ett gott betyg. En hel del strul idag med diverse kunder, men jag tog rätt beslut hela tiden kändes det som. I vissa fall var jag nog lite väl hård, men du ska inte jäklas med mig eller de andra i personalen för då får du onda ögat!
Väl hemma igen så blev det en berikande sallad med pasta, kyckling och parmesan. Sanslöst gott! Sedan ned på stan igen för bio med ms L. Det blev Twilight Eclipse enligt hennes önskemål. Mycket nakna manliga bringor genom hela rullen och jag som knappt fick se ett kvinnligt nyckelben ens, jäkligt diskriminerande........ Sen var det bara c:a 5 minuters fight så betyget blir med beröm godkännt en grym chickflick. Nä, skämt å sido så var den helt ok. Ingen Jonasrulle, men bra underhållning. Sen gick vi hemåt då hon bor på vägen mot mitt område. Trevlig konversation och många skratt. Vi får se vad som händer, men vi ska träffas igen snart har vi sagt. Kanske redan imorgon................

Vet inte om jag har lagt in denna version tidigare, men den är så gudomligt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0