Popquizz!

Vilket inte är så lätt som man tror. Jag och ms L kämpade tappert, men fick ett fel så det blev inga presentkort. TC var fullsatt och folk satt mycket koncentrerade. Våra bordsgrannar satt med Iphones och diskuterade högt och glatt på bred göteborgska. Som tur var så gillade de ms L så hon fick några bra förslag så vårat resultat blev bättre. Sen blev det en promenad i det vackra sommarvädret innan jag lämnade av henne hemma. Efter det tog jag en liten extra promenad och lyssnade på musik. Mycket mysigt, speciellt när det är Ennio Morricone som står för den. Nu blir det planerande inför morgon då jag har lovat ms L att laga middag. Tror det blir en sommargryta med en personlig touch. Som dessert blir det färska hallon och så blir det mitt berömda gröna isté. Mumma säger kocken!

Ennio Morricone! Denna klart strålande stjärna som har förgyllt mången film:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0