Trötter!

Så nu har jag faktiskt bara sovit totalt fem timmar de senaste två dygnen och jag är oförskämt pigg. Klart att jag ser fram emot att gå och lägga mig ikväll, men först blir det till att göra middag och ta det lugnt i soffan.
Så vad har då hänt de senaste dygnen undrar ni. Jo, först blev jag våldsgästad av två gamla polare från byn och deras två polare. En mycket rolig kväll och natt. Började på Pipes med middag för att sen förflytta oss till Allstar. Efter Allstar blev det trädgårn. Efter trädgårn blev det nydalabadet för ett nattligt dopp. Då var klockan bara c:a 04:00. Så jäkla skönt det var i vattnet. Det kommer definitivt att bli av igen. Sen var det efterfest hos mig till morgonen. Ett par timmars sömn och jag var återigen på jobbet. Tur att jag tog det lugnt under natten så dagen blev bra. Efter jobbet, som bjöd på mången överraskning, så var det hem och äta innan ms L kom över för en filmkväll. Det blev Avatar och The Shining. Avatar var helt ok, men The Shining är sjukt bra! Så klockan blev mycket innan ms L återvände hem. Jag sov ett par timmar innan en ny arbetsdag började. Ännu en svulstig dag på jobbet som gick fantastiskt bra.

Så jäkla skön version. Riktig relaxmusik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0