Beslutsångest..............

Jag vill inte lämna mitt underbara liv här i Sverige, men ändå så lockar Aqua..........
Jag vet att om jag accepterar erbjudandet så kommer jag att göra ett riktigt bra jobb. Mina ledaregenskaper har utvecklats enormt de senaste åren och jag är inte rädd för att ta i ordentligt. Chefen där vet om det och vill verkligen ha dit mig. Vi fungerade riktigt bra ihop på Ronnie´s och vi skulle göra det igen om jag antar utmaningen. Trots allt detta så vill jag inte lämna mitt nuvarande jobb. Pengar är inte allt. Kolla ändå in stället:

www.aqua.com.hk

Klicka på London så ser ni stället.

Nä, nu ska jag meditera lite och sen fortsätta kolla på VM. Sablarns att Spanien förlorade. Jag grät blod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0