EN helt vanlig lördagkväll.......

Efter en välförtjänad dusch så begav jag mig till Mr H. Ölprovning var temat. Om ni, gott folk, hade varit med denna afton så hade ni nog fått tokspunk av de elexir vi testade. Jag måste säga att vi var en grymt bra testpanel. T.o.m. Systembolagets testpanel hade ansikten gröna av avund. Vi beskrev varenda dryck i färg, doft och smak totalt klockrent. Tyvärr så återstår blott en Brooklyn Black OPS. Men skit vad den var bra! Nu ska den sista flaskan in i ett bankfack där jag ska skriva på ett kontrakt att jag inte får öppna facket förrän om minst fem år. Jag vet att den behöver det för att bli det bästa ölet någonsin. Jag gråter blod att jag inte köpte fler! Priset är inte det viktigaste. 

 

Och så till sist en mäktig man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0