Glädje!

Kvällens grillning med rekryteringsgruppen var väldigt trevlig. Nu väntar en hel del jobb ända fram till jul och sen blir det ännu mer. Riktigt roligt faktiskt.
Men varför Glädje, undrar ni säkerligen. Jo, Jag tog en promenad förbi bodegan nere vid Strömpilen och sa hej till de som jobbar där. Till min förvåning så har de några få flaskor med Ardbeg Supernova. Det är en fantastiskt god whisky som är superrökig. Troligtvis den rökigaste på marknaden. Den har varit slutsåld sen ett år tillbaka, men mina kollegor hade lyckats fiska upp ett par flaskor. Hur de gjort detta har jag ingen aning om, men det är inte viktigt. Genast fick de lägga undan en flaska till mig som jag ska hämta upp på måndag. Lycka! Finns det då kvar en till så vem vet vad som kan hända...........


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0