Midsommar = shit!

Nä, jag leker bara lite med slipknots låt "People = shit". Idag var det verkligen krig i bodegan. Tro mig eller ej, men dagen innan midsommar är faktiskt en av de värsta. Jäklar vad folk kommer in i sista sekunden och vill ha dryckestips och råd. Som jag säger till de som pallar det: -"Planera era inköp i tid inför nästa år så slipper ni köer och produkter som har tagit slut".
Men hur som haver så gick jag efter jobbet ner till Strömpilen för att hämta min älskling. Nä, det är ingen quinna jag pratar om. Det är en manlig man som har massivt hår på bröstet. Jag pratar om min Ardbeg Supernova. Nu slumrar jätten i mitt hem. Jag ska inte vara helt oärlig utan bekänna att det vore trevligt med ett litet glas just nu, men jag håller mig. Det blir nog att jag tar ett litet glas imorgon med några goda vänner. Tyvärr så såldes de fyra återstående flaskorna väldigt snabbt imorse. Önskar att jag hade lagt undan två Supernova. Pengar är inte allt när det handlar om en whisky som är klart värt att fria till.
F.ö. så tycker jag att en final i fotbolls-VM mellan Japan och Spanien vore så jäkla ballt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0