Ont?

Så jag fick ett facit av läkaren efter helgens aktiviteter. Ett revben är knäckt, näsbenet är spräckt och brosket där har ett litet raveparty, samt att min överläpp och en tand mår ganska medelbra. Överlag är jag supernöjd, förutom när jag skrattar, hostar eller hickar till. Albin (han som gör lumpen i Umeå) skrattade gott då jag ringde och berättade om vad som hade hänt. Vi träffades mycket under helgen och han hade inte märkt så mycket. Klart som fasen sa jag då jag är hårdare än diamant och inte tänker så mycket på smärta. Faktum är att jag tänkte inte så mycket på det förrän läkaren gav mig mina resultat. Nu gör det ondare. Nu ska jag bara ta det lugnt och vila upp mig. Tänkte ha en liten session med min kusin, som är karatemaniac, när jag åker hem nästa gång. Det blir dock lite lugnare än min utbildning.
Krav Maga är mycket bra för de som får träna det. Inte alla får, tyvärr, göra det. Det är enkla tekniker. Följande videoklipp visar lite av det vi gjorde i helgen. Det är fysiskt krävande under utbildningen, men det ger resultat. Dock så visar de mest grepp och inte mycket annat, men det handlar om självförsvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0