Veckan?

Så vad har då hänt?

Tog snattare, nekade berusade och människor utan leg. Skrattade åt Peter då en äldre dam hivade upp några ton med tomflaskor på hans kassa och ville panta dessa. Grät med en hårdrockare då hans kompisar sa att Laphroaig inte är lika metal som Jack Daniels. Jag är en gedigen rockare och, tro det eller ej, en riktig rökig whisky är så jäkla metal! Jag älskar att sitta med lurarna på och sippa på en skön Islaymalt. Jag sparar ut mitt hår igen bara för att få tillbaka känslan att kunna headbanga. Nä, det blir inte riktigt så långt, dock så rakar jag det inte längre. Jag blir bara en mer socialt anpassad individ.
På tal om detta. Igår var jag ute på stan med NBW. Vi hamnade på Lottas och avnjöt deras olika elexir. Gotlands bryggeri vet vad de pysslar med. Dags för en road-trip dit? F.ö. så är yngre bättre än gammal. Slå det ni äldre inlandsbor! Jag älskar livet i de mindre 30-åren.
Jag gjorde en snabb resa hem till byn för lite qualitytime med släkt och vänner. Broschan fick utlopp för sin energi i.o.m. att han kunde dänga mig på FIFA två ggr om. Inte bra. Zlatan var inte het på defensiven.
Idag spenderas den mesta tiden i soffan med youtube. Bra musik, bra mat, bra konversationer och bara überballt.

Dikten är svulstig och sången är sjukt bra. Jag gillar inte Mr Cohen, men han har sina stunder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0