Bra och mindre bra.........

Så dejtandet går bara bra. Mycket trevlig eftermiddag med Ms E. Vi gjorde något så übersvulstigt som att gå till SkyddC och hälsa på AnthraxAlbin. Ms E och hunden klarade militärprovet med ett mycket gott betyg. Jag har antingen på mig jobbkläderna eller uniformen mest hela tiden, så accepterar man det så är det en bravur. Ska se film med Ms E imorgon efter jobbet så fort jag har klarat av roséprovningen. Kundprovningar är sjukt roliga, men de har en tendens att dra ut på tiden. Hur som haver så kanske jag ska ge lite av min tid till Ms E. Jag kanske rentav ska skaffa ett liv?
Mindre bra: Du skall aldrig gå förbi en demonstration med en massa palestinaflaggor i din fina uniform. Jag var på regementet tidigare idag och då är det alltid ett plus att bära grönkläderna. Tyvärr så visste jag inte om att det var en stor demonstration i centrala Umeå. Jag fick, mer eller mindre, springa därifrån! Smart drag av mig att inte uppmärksamma nyheterna innan och gå runt stan. Israel har klantat till det rejält och nu ska tydligen alla i uniform lynschas. Tack Israel för det................. Smidigt!
Ska förresten förbi SkyddC på onsdag och peppa AnthraxAlbin då han och hans vänner ska börja vårda all material innan muck. De ska bara vårda i två veckor! Min jäkla stridsvagn tog längre tid och sen var det till att vårda personliga prylar i en vecka till. Dagens ungdomar är smått förfjolligade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0