En helt vanlig fredag?

Igår var det kaos på jobbet. Människor i mängder och en av avdelningarna såg ut som skit. Tack vare mina co-workers så löste det sig. Jag fick dock ett bättre kontrakt så jag är numera riktigt nöjd. Ge mig en morot och jag tar den direkt.
För första gången så var jag ledig en lördag så det firades på fredagskvällen. Rätt så rejält också om jag får säga. Min mobil är borta. Jag vet var den finns, men jag kommer inte få tillbaka den på ett tag. Jäkligt bra tajming nu när jag ska åka bort. Dock så var kvällen en rent nöje. Sniper och Kapten var legendariska. Sen infann sig min nya roomie och då "vurte" kvällen svulstig.
Idag så har jag letat efter Peters grymma ost. Slutsålt! Jämrans blod! Ledsen för det broder...... Jag ska skicka ner osten så fort den finns i butiken. Även jag vill ta del av en brie med piripiri. Låter legendariskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0