Jahaja............

Då börjar ännu en helg lida mot sitt slut. Har jag gjort något vettigt? Absolut icke! Jag har bara varit och inte en uns mer än så. Det blev en 100m lång promenad till pizzerian och sen tillbaka till tv-soffan. Väldigt påfrestande.
Nästa helg blir det bättre. Jag och min roomie ska ha en liten tillställning, soaré, kalas eller vad ni nu vill kalla det. Vi har börjat med att idag ta en liten närmare titt på musikvalet som kommer att berika bostadsområdet. Mycket bra musik har vi hittat. Tänk vad Spotify är fyllt med mycket skit och oskit. Just nu sitter jag och kollar upp vad jag behöver inhandla i dryckesväg. Det blir bl.a. caipirinhas, mojitos, whiskey sour, daiquiris m.m. Goda drinkar som inte kräver så mycket arbete eller ekonomiskt underlag. Undrar bara vad det blir för tilltugg.
Nä, dags att sova lite. Var egentligen ledig imorgon, men chefen vill att jag ska jobba. Inte mig emot. Jag har så jämrans mycket att lära mig nu innan sommaren kommer igång på riktigt. Hade nästan glömt bort att det är brännbollsyra till helgen här i Umeå. Sablar vad vi kommer att slita hund på jobbet. Denna vecka kommer mitt mantra, "jävla människor", verkligen att nämnas mer än en gång per dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0