Mindre lyckat....

Rugby är fantastiskt roligt. Men ibland så kan det göra an gnutta ont. Jag har alltid följt den enkla filosofin att om man tvekar så gör det bara ondare. När man rusar mot en snubbe från Nya zeeland som är c:a 2m lång och väger 110 pannor så vet jag inte längre om just den filosofin är så jäkla briljant att ens fundera över. Nu gick det lite onödigt fel och jag hamnade under denna gigant med ansisktsskador som följd. Det jobbigaste är dock inte att det faktiskt gjorde lite ont, nä det är faktiskt alla jäkla kommentarer jag får på jobbet. "Roliga" människor som ska kommentera att man inte bör cykla hem från krogen. Vad vet dom om det?! Jag har inte ens en cykel längre! Jäkligt irriterande, men jag antar att jag får ta det. Hur som helst har jag alltid sagt att ärr är coolare än tatueringar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0