Vid brist av sömn?

Jo, då bloggar man en gnutta.
Är egentligen ute på övning, men vi fick ledigt ikväll. Underbart då min kropp gör riktigt ont och sömnbristen är total. Sällan har jag jobbat så hårt. Att leda en grupp tar verkligen på krafterna. Ena sekunden stötta för att nästa sekund stå och skälla ut soldater. Springa fram och tillbaka för att se till att de slutför sina uppgifter och att de är konstant taggade. Att vi sen idag har trampat runt i en myr gör inte saken bättre. Nä nu blir det några timmars sömn inför vad som komma skall. Troligtvis blir det ingen sömn tills på söndag kväll.
Trots allt detta så älskar jag det.
Mer om detta och min utbildning med jobbet nere i Stockholm så fort jag har vaknat på måndag........ eller tisdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0