Demokrati?

Trots hög temp och vidare feberyrningar så måste jag få yttra mig i ett ämne. Jimmie Åkesson blir portad från nobelfestiviteterna. Den första spontana tanken som slår mig är att det är ett bra beslut. Sen börjar jag tänka efter..... Hur kom de in i riksdagen? Jo, därför att du, jag och media gav dem för mycket publicitet. Att neka dem inträde till nobelfesten blir helt fel! Nu kommer de att få gratis publicitet, igen, och nya sympatiröster! Hur hanterar vi dem? Jag anser att nonchalera dom är det enda rätta. Tyvärr så misslyckas jag med det iom detta inlägg, men jag hoppas att ni läsare börjar tänka. Dessutom så är jag lika antihöger som antivänster...... Munk är svaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0