Say what?!

Gårdagen var hektisk! Först sjukt mycket jobb, sen hem för lite mat och en dusch..... Vidare så gick min puls upp igen. Jag och S gick till O´Learys för lite nöje och visst blev det bra. Efterfesten hos en kompis var legendarisk. Vidare berättelser kommer att följa.
Idag när jag var ute på en liten promenad så bestämde sig min mobil att slänga sig från en bro. Fascinerande att vissa moment i sitt liv kan passera i slow motion. Jag sökte efter härket ett litet tag, men gav upp. Imorgon ska jag återuppta sökandet i ett nytt område. Blir riktigt förbannad på mig själv som lät den slinta ur händerna. Sittar och klurar på matematiska formler huruvida en mobiltelefon studsar angående olika underlag, vinklar vindhastighet m.m. Ganska intressant hur jäkla bra man blir på matematik när det väl gäller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0