Vakna!

Vaknade nyss av en illa dröm! Jag förespråkar på inget sätt våld eller liknande, men ibland så kan även jag spåra ur i mina drömmar. Våld mot barn anser jag var något utav det lägsta som finns. Inget försvarar dödsstraff, men ibland så kan man fundera ganska så hårt på saken...... Ganska mystiskt att vara buddhist och soldat i samma liv, men jag har inga problem med det. Så länge jag kan vara lycklig, försvara mig själv och mina soldater och vara rättvis mot mina motståndare så är jag nöjd. Men reta inte upp mig för då blir jag förbannad och då drivs jag till gränsen. Jag har en enorm styrka att hålla mig lugn och det kommer jag att blidka.

En låt som jag har spelat förut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0