YES!

Då är nästa steg mot att bli provningshandledare på jobbet bokat. Den 1 nov ska jag vara nere på en tre dagars utbildning i kongliga hufvudstaden. Denna gång handlar det om vinkunskap A. Ska bli så jäkla roligt och jag är enormt taggad att få denna chans att utvecklas. Det kommer iof att ta ett tag innan jag får Advanced certificate, men jag har tålamod. Innan dess så är jag bisittare på våra provningar för kunder. I tisdags hade jag och T hand om en provning med temat mousserat och champagne. Mycket trevligt. T är riktigt lysande och kan enormt mycket inom ämnet. Bara för mig att börja plugga igen.
Annars så är det full rulle på jobbet och jag trivs när det hettar till och stresen ökar. Men ikväll så är jag trött, dock mycket nöjd, efter en hård dag med ett enormt tryck på bodegan. Så mitt fredagsmys blir en pizza och en god öl. Imorgon ska jag upp igen runt 05:30 - 06:00 för ännu en vacker dag.


Kommentarer
Postat av: stoffe

bara att tuta och köra!

2010-10-02 @ 13:46:12
URL: http://stoffevikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0