Blodad tand?

Jo, nog fasen är det nåt som händer med kropp och själ efter några dagar i skogen. Nu vill jag bara tillbaka! Och som det ser ut just nu så åker jag tillbaka igen på lördagmorgon. Ska ändå inte jobba förrän onsdagen veckan efter så varför inte. Sniper vill hänga på igen. Vi har lovat en tjädertupp till hans pappa och det är exakt vad vi ska finna i Överlännes storskogar. Det blir nog så att vi bor i fäboden så vi är nära till naturen. Jäklar vad det kommer att bli ballt!
Hur som helst så är det på planeringsstadiet just nu men chansen att det blir av är överhängande.

Sen tycker jag att vi kan ge en rungande applåd till de som störde sverigedemokraternas valmöten. De har gett dem en hjälpande hand som SD har tagit emot med glädje. Nu har vi SD i riksdagen och det är ju mindre lyckligt. Extrem vänster eller höger spelar ingen roll. De är alla totalt hjärnskadade. Ironin i det hela är att högerextremismen startades en gång i tiden av extremmarxister. Mycket extremt just nu. Jag är extremt trött och ska sova extremt mycket snart. Ha en extremt bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0