Mycket nu...

Är nyss hemkommen från byn. Farmors begravning var väldigt vacker och värdig. Nu vilar hon och farfar sida vid sida. Trots begravning så var det mycket trevligt att träffa nära och kära igen. Inte så ofta det händer nuförtiden. Det gick bra att ta sig hem igen. Är skyldig en mycket stor gentjänst till Stoffe. Jag får lista ut något när han är tillbaka.
Nu väntar några dagars jobb innan jag återvänder hem till byn igen för en veckas jakt. Denna gång följer Sniper med som gästjägare. Kommer att bli legendariskt! Det som väntar är mycket jakt, bastu, nära och kära, några kalla och lite mer jakt (dock inte i just den kombinationen).
Nä, nu ska jag vila upp mig lite inför jobbet imorgon. Ska bli roligt att ge sig in i hetluften igen.......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0