Utvilad...

Nu mår jag gott därför att jag äntligen officiellt har semester. Imorgon åker jag och sniper hem till byn för lite R&R. Vi funderar på att sova några dagar i fäbodvallen med lite fiske och åteljakt. Så jäkla gött som sniper uttrycker sig.
Hade förresten ett moment igår när jag gick hem från jobbet. Jag gick uppför "svingen" och mötte en så fantastiskt vacker (Audrey Hepburnvacker) tjej. Vi log åt varandra och sen fortsatte vi vidare. Solen låg så bra till så jag såg på hennes skugga att hon kollade tillbaka efteråt. Vem är du? Varför är jag så feg att jag inte ens vågar säga ett dyft?
För övrigt så har jag äntligen påbörjat "The divine comedy" av Dante Alighieri. Något jag sedan länge vill läsa. Jag har avslutat Homeros och nu är det dags för en ny mästare. Lite för religiösa antydningar, men det antar jag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0