En lång helg!

Men nu peppar vi inför en ny vecka.
Så vad hände i helgen förutom jobb?
Jag är tydligen bög, enligt facebook, så det är bara att gilla läget. Mr R är riktigt rolig ibland......... men bara ibland. För att kontra så undrar jag vad hon som jobbar på Sega Råttan heter. Verkligen en söt och trevlig tjej som alltid blir glad när jag köper mina sura dragsters. Helt klart jonasmaterial!
Nu väntar en ny vecka med nya utmaningar och jag gillar det. För det första så är jag ny stfC för FARB-gruppen så nu blir det sprängskola för min del. Det spöar inte en strv122, men i brist på pansar så nöjer jag mig med annat.
Vidare så väntar en ny provning på tisdag och jag har fullt upp med det. Kommer att bli legendariskt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0