Vaken igen!

När jag inte sover så lyssnar jag på musik och läser böcker.
Hade högskoleprovet handlat om musik så hade jag fått 2.0 direkt. Nu har jag bra resultat som det är, men roligt att leka med tanken.
Historien om Iron Maiden är fascinerande. Sångaren, Bruce, vaknade upp en dag i en hotellkorridor i Tokyo bakfull som få och då bestämmer han sig för att lägga av med alkohol och bli pilot. Ifjol så flög han ett gäng fans från Oslo till Stockholm för en spelning och sen tillbaka. Grundaren, Steve, var på g att spela fotboll med West Ham United, men tyckte inte att han fick ut tillräckligt av det livet. Så han sparade ut håret och jobbade hårdare med basen.

En låt som fick amerikanska kristna högern att må illa......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0