Utbränd my a**!!!

Då är denna vecka slut. Jag känner mig oförskämt pigg med tanke på alla timmar på jobbet och de mindre antal timmar spenderandes i vertikalt läge. Nu har jag en dag på mig att vila innan nästa vecka kör igång. Kollade på schemat och såg att jag jobbar sex dagar nästa vecka........ Ljuvligt! Ett liv med fritid är ändå överskattat. Men som tur är så är storbossen tillbaka på fredag, så efter det kan jag dra ner lite på arbetstimmarna...... lite. Dra åt h-vete vad jag ska träna!
Ska förresten bli personlig tränare till en kompis som ska på uttagningarna till gladiatorerna. Hon har en PT på gymet, men vill att jag ska köra terränghinderbana och lite annan "militärträning" i skog och mark.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0