Vilken måndag!

Det var ett tag sen jag hade så roligt på en måndag.... Jo, jag är väl medveten om att idag är det tisdag, nästan onsdag. Hur som haver. Halva dagen spenderades med halva arbetslaget studerandes ergonomi. Faktiskt väldigt viktigt när vi nu har ett fysiskt jobb. Väldigt bra och lärorikt.
Vidare så fick jag höra av en kund att jag faktiskt liknar Heath Ledger.... Självklart innan han (Heath Ledger, alltså) dog. Många glada och nöjda kunder senare så hjälpte jag en tjej med hennes inköp. När vi var klara så gav hon mig en liten lapp med ett namn och ett nummer (och en liten smiley). Det var från hennes kompis som inte själv vågade ge den till mig. Ändå riktigt imponerande! Självklart blir man enormt glad av en sådan händelse. Hon som skrev lappen ville att jag kollar upp henne på fejjan. Väldigt söt! Har haft mycket att göra igår och idag, men imorgon ska jag iaf slå en pling.
Förresten så är jag långhårig och skäggig igen.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0