workworkworkworkworkwork

Jäkla monsterpass jag gör den här veckan. Måndagen var jag ledig........ fast jag var ändå ner en sväng till jobbet innan en 3-4h lång promenad men ms I. Tisdagen hade jag vinprovning med kunder så var inte hemma förrän 23:00. Ons till fre jobbar jag 08:00 - 18:15 och till slut på lördag så väntar 08:00 - 16:00 plus inventering efter det. Härligt må jag säga. Tvingade mig själv att göra middag tidigare ikväll när jag kom hem från jobbet för att sen däcka i säng väldigt tidigt. Inte bra för nu har jag vaknat och vet att jag kommer att vara vaken ett par timmar till innan jag somnar om. Måste vara pigg imorgon då jag ska träffa ms I efter jobbet igen. Mycket trevlig tjej måste jag säga.

Liten händelse från dagen som var:
Jag sitter i kassan och en av "stamgästerna" kommer fram.
Stammis: -"Jonas, jag har hört att du spelar rugby?"
Jag: -"Jo, när jag har tid. Var har du hört det?"
Stammis: -"Det var någon där ute som nämnde det."
Han begrundar mig en stund och utbrister plötsligt och väldigt ärligt:
Stammis: -"Med dom armarna?!"
Alla i kön börjar fnissa utom jag som brister ut i gapskratt. Stammisen och en av hans polare inleder en vild diskussion om att det kanske sitter i benen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0